Nose Work Begynder 2 - Opstart duft

På dette hold arbejder vi videre med at give din hund et rigtigt godt drive i at søge selvstændigt. Samtidig begynder vi at træne indlæring af duften lavendel. Her træner vi hunden op til at duften får en lige så stor værdi for den, ligesom godbidder har været det indtil nu.

Vi vil også arbejde med de 4 elementer; køretøjssøg, beholdersøg, indendørssøg og udendørssøg.

I undervisningen vil indgå praktisk træning og teori. Hundene er på én ad gangen. Derfor er det vigtigt at din hund kan sidde i bilen i pauserne. Hvis du ikke er i bil, finder vi også ud af det.

I er max. 4 kursister på holdet

Dette hold er for dig, som har gået på Nose Work Begynder 1 på Poteskolen, eller for dig, der har lært din hund de grundlæggende færdigheder i glæden ved at søge, og er klar til at starte op på duft.

Kontakt mig, hvis du er i tvivl om hvilket hold du og din hund skal på.

Træningen koster 1.195 kr. I prisen indgår 6 x 55 minutters træning. Vi træner forskellige steder i Hillerød - det vil blive oplyst i løbet af kurset.

Du kan tilmelde dig til Nose Work hold, ved at udfylde tilmeldingsformularen. Når du har indsendt formularen skal du indbetale kursusprisen på MobilePay 25752275. Herefter er du sikret en plads på holdet.

Du får tilsendt en mail en uge før kursusstart med praktiske oplysninger.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, kan du få refunderet kursusgebyret indtil 14 dage før kurset starter.