Nose Work Øvet

Nose Work øvet

Er du og din hund klar til udfordringer? På Nose Work Øvet holdene arbejder vi med lavendel og introducerer duften eukalyptus for dem af jer, som ikke har søgt på det før. Vi arbejder bl.a. med de fire elementer: Køretøjssøg, beholdersøg, indendørs- og udendørs søg, og vi udfordrer hundene ved flere typer søg.

På holdene bliver der taget højde for hundenes individuelle niveau og træningen bliver tilpasset til hver enkelt hund.

Hundene er på én ad gangen. Derfor er det vigtigt at din hund kan sidde i bilen i pauserne. Hvis du ikke er i bil, finder vi også ud af det.

I er max. 4 kursister på holdet

Holdet er for dig som har gået på Nose Work Letøvet på Poteskolen, eller dig som har en hund, der nu kan træne på ren duft og har trænet i nogen tid. Du kender til de forskellige elementer og har lyst til at blive udfordret.

Træningen koster 1.195 kr. I prisen indgår 6 x 55 minutters træning. Vi træner forskellige steder i Hillerød - det vil blive oplyst i løbet af kurset.

Du kan tilmelde dig til Nose Work hold, ved at udfylde tilmeldingsformularen. Når du har indsendt formularen skal du indbetale kursusprisen på MobilePay 25752275. Herefter er du sikret en plads på holdet.

Du får tilsendt en mail en uge før kursusstart med praktiske oplysninger.

Hvis du bliver forhindret i at deltage, kan du få refunderet kursusgebyret indtil 14 dage før kurset starter.